.: Suka Kami :.

.: Silent Followers :.

12 September 2009

SahaBat...

sahabat...
sering kali aku bertanya..
adakah aku ini berada dihatimu???
adakah aku ini sentiasa menjadi teman baikmu??
adakah aku ini sering yang kau ingati??

sahabat..
aku terlalu mengharapkan..
agar aku berada dihatimu..
sering menjadi teman mu dikala dirimu dirundum kekecewaan..
sering kali bersamamu dikala suka dan duka hidupmu...

sahabat..
aku mengharapkan agar kehadiran ku ini
dapat menjadi pengubat duka dihatimu..
dapat menjadi pengibur lara buatmu..

sahabat..
sekiranya aku tidak layak menjadi sahabatmu..
kabarkanlah..
jangan kau diamkan dirimu..
jangan kau biarkan aku perbodohkan diriku sendiri
dihadapanmu..

sahabat..
jika aku tidak layak untuk mendampingimu
akanku pergi dari hidupmu..
akan ku tinggalkan semua kenangan bersamamu..

sahabat..
hanya satu yang ku pinta..
doakan pemergianku..
agar aku tenang dengan kehidupan baruku..

terima kasih atas segalanya..




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comment

.:Tinggalkan Jejak Anda :.