.: Suka Kami :.

.: Silent Followers :.

24 November 2009

Ku Harap Kau Mengerti..



Aku terdiam...

Saat kau bermain dalam lamunan

Mungkin kau tak menyadarinya

Tingkahmu buatku cinta


Aku membisu...

Saat kau berlari di ruang rindu

Mungkin kau tak mengetahui

Kau ingin berimu kasih


Setiap saat kau menggoda

Setiap masa cinta itu berbunga

Setiap waktu kau merayu

Setiap rindu tumbuh untukmu


Sampai kapan ku harus menahan

Perasaan yang terpendam dalam

Hati sebagai bingkisan mimpi


Aku pun sedar...

Tak mungkin mencintai dirimu teman

Meski kau mencintaiku

Tetapi dirimu tetapku rindu


Kau pun tahu

Tak mungkin aku menjadi kekasih dirimu

Meski kau tahu aku jua pernah menyayangimu..

Tapi aku terpaksa

Kerana kau ingin ku jaga..


Lebih baik jadi sahabat

Akan ku buat kau merasa hebat

Karena sahabat yang akan terlihat

Kekasih tak ada setiap saat


Sahabatku....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comment

.:Tinggalkan Jejak Anda :.