.: Suka Kami :.

.: Silent Followers :.

23 November 2009

Smg Allah merahmati kalian...




~In the name of Allah the Most Gracious, the Most Merciful~

السلام عليكم


Gambar ini adalah kenangan sewaktu Majlis Reunion Bergenerasi MPM...
yang berbaju kot tinggi adalah saudara Fakrur Razi Mantan Presiden MPM 06/07, manakala yang berbaju batik pink adalah saudara Rasyidi Ali Mantan Presiden MPM 07/08, dan dua sahabat itu adalah mantan MPM 06/07..
terima kasih daku ucapkan atas segala tunjuk ajar yg kalian diberikan sewaktu aku menjadi MPM..
terima kasih atas segala nasihat, sokongan dan dorongan yang dicurahkan..
segala jasamu akn ku kenang smpai bila2..
smg Allah merahmati kalian...




sewaktu majlis pembubaran MPM 07/08..



Gambar ini sewaktu kami berada di pejabat urusan MPM..
bilik inilah yg meninggalkan seribu satu kenanganyang pahit dan manis dalam hidupku...
Dibilik ini jua aku mengenal apa itu erti kehidupan dan persahabatan..
Sahabat.. smg kte berjumpa lagi...
aku akan sering merinduimu..



gambar ini pula adalh sewaktu aku berada di
Sekolah Agama Menengah Tinggi Kuala Kubu Bharu..
inilah teman2ku sewaktu zaman persekolahanku...
liyana, nariam,sarah,bania,ain..
semua ni kenangan yang tidak bisa aku lupakan...


kak wa, fatin, mariam jamilah..aku merinduimu..



teman2 sekelasku sewaktu di tingkatan 5.2..
Gambar-gambar ini mengingatkan ak pada masa lalu..
ianya menjadi kenangan sepjg hayatku..
terima kasih semuanya.. Aku mendoakan kalian berjaya didunia dan diakhirat...
Insyallah...




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comment

.:Tinggalkan Jejak Anda :.