.: Suka Kami :.

.: Silent Followers :.

21 November 2009

aku terlalu merinduinya...

syahirah..suhailah..
ape kabar agaknya dirmu??
adakah kau tahu bahawa aku terlalu merinduimu...
apa gerangan kau disana..
aku disini sentiasa menanti kabarmu..
nasihatmu, gelak tawamu..
aku terlalu merinduimu..

syahmi...adik syakir chat x??

bibik rindu la kt syahmi dgn syakir...

jgn nakal2 ye..

dgr ckp mama & papa..

t balik bibik bg jajan ye..

adik ku syifa'...

smg kau berjaya dalam peperiksaan..

buat yg terbaik..

jgn nangis je..

akak doakn syifa' dpt 10A..

t de pe2 call akak..jgn nangis lg klw akak tak call..

ok..smg brjaye..



maafku mak..abah..
tunggu kepulangan anakmu..
aku terlalu merinduimu..
doakan smg aku lebih kuat dan cekal disini...
aku terlalu memerlukan nasihat dan sokongan daripadamu..
maafkn ku kerana terlalu lama tidak pulang...
maafkan ku mak..abah..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comment

.:Tinggalkan Jejak Anda :.