.: Suka Kami :.

.: Silent Followers :.

08 Jun 2012

Aku Ingin Bebas

Aku Ingin Bebas





~In the name of Allah the Most Gracious, the Most Merciful~


السلام عليكم




Aku ingin hidup bebas
Bagai burung yang terbang dilangit
Terbang bebas bernyanyi-nyanyi..
Berkicau-kicauan..

Aku inigin sekali bebas..
Seperti angin yang bertiupan...
Bebasnya ia kemana-mana sahaja...
Dia berhembus bagaikan dunia ini dia milik dia..

Aku ingin hidup bebas..
Kau tahu bebas dari apa??
Bebas daripda sangkaan-sangkaan manusia..
Dari fitnah-fitnah mereka..

Aku ingin hidup bebas..
Bebas bagaimana??
Adakah bebas tanpa Syariat?
Tidak! Tidak!
Aku ingin bebas...
bebas tanpa mereka yang suka mengatur kehidupan ku..
Suka merencana tentang diriku..

Allah yang mengatur??
Itu aku suka..
Kerana Aturan DIA sebaik-baik aturan...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comment

.:Tinggalkan Jejak Anda :.