.: Suka Kami :.

.: Silent Followers :.

08 Mei 2011

ketika hati menengis

Tuhanku....

Ketika hati menangis, hanya kau saja yg tahu



Tuhanku....

Ketika mereka meninggalkan aku sendiri.

Ketika dunia tiada simpati, Kau tetap mendengar rintihanku.

PadaMu tempatku menagih kasih.

Ketenangan kurasa mendekatiMu.

Syahdu malam tak terasa sunyi



Tuhanku...

Ketika aku dalam kepayahan, dalam kesendirian dihimpit cobaan.

Kau beri aku kesabaran, pengalaman mengajar arti kematangan.

Lantas Kau membuka pintu hatiku, untuk memberi kemaafan.

Pada mereka yang pernah melupakanku





Tuhanku....

Ketika aku buntu.

Kau berikan aku kekuatan, kau tunjukkan aku jalan.

Kau tak biarkan aku sendirian





Tuhanku....

Yang Maha Pengasih, Rahmatmu tak terkira.

Syukurku melangit pun tak tercapai.

Sungguh aku merasa berdosa karena dulu sering lalai.

Semoga penyesalanku Kau terima.

THANK YOU ALLAH FOR THE BLESSINGS YOU HAVE GIVEN

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comment

.:Tinggalkan Jejak Anda :.